NASA: cometa Elenin posibil impact cu Terra

Dupa ultimele informatii stranse de Agentia Guvernamentala NASA de la satelitii amplasati in spatiul extraterestru s-a ajuns la concluzia ca un corp ceresc imens deja a penetrat sistemul nostru solar iar un posibil, terifiant si apropiat impact cu Terra va avea loc in toamna anului 2011, informeaza pakalertpress.com.

Sursa imagine: blog.imva.info

Acest corp ceresc care, se presupune ca, va avea impactul cu Terra in toamna acestui an nu este nimeni altul decat cometa Elenin.

Ceea ce nu s-a furnizat exact despre acest corp ceresc este masa si dimensiunea lui, dar totusi se pare ca cei in materie sa o faca deja stiu.

Traiectoria cometei Elenin este urmarita cu mare atentie, iar in momentul de fata a trecut deja de centura de asteroizi si a patruns in interiorul sistemului nostru solar.

Acest corp ceresc este posibil sa fie o stea neutronica, care se va indrepta spre Pamant, dar mai intai va face un ocol in jurul astrului ceresc al zilei, Soarele – asa cum o face deobicei orice cometa; traiectoria sa se va continua printre Mercur si Venus, ca mai apoi sa isi inceapa calatoria sa inapoi spre origini.

Pe drumul sau de intoarcere va trece foarte aproape de Pamant, acesta ramanand in spatele ei.

Ceea ce doreste NASA sa sublinieze este faptul ca de cate ori acest corp ceresc ajunge la un punct comun de aliniere cu Soarele si Terra de atatea ori are loc un cutremur de mare magnitudine.

Ultimele trei alinieri de acest gen au produs cutremurele din Chile, Noua Zeelanda si, de curand, in Japonia.

David Morrison, cercetator din cadrul sectiei de Astrobiologie de la NASA a confirmat ca, conform ultimelor date primite, cometa Elenin va fi foarte aproape de Soare in septembrie 2011 la o distanta de aproximativ 73 milioane km; aproape de Pamant va ajunge pe data de 16 Octombrie la o distanta de aproximativ 34 milioane km, iar acest lucru va avea efecte distrugatoare asupra omenirii.

Apropierea cometei ar putea duce la inversarea polilor, la tsunami-uri distrugatoare, la miscari violente ale placilor tectonice, ce vor da nastere la catastrofe naturale fara precedent.
Cei care sunt preocupati de sfarsitul lumii, spun ca apropierea acestei comete este inca un motiv pentru care omenirea ar trebui sa se teama.

Mai mult, cei care au studiat cu atentie aceasta problematica, spun ca Elenin ar putea fi responsabila si de o noua era glaciara, ce ar distruge practic omenirea

Cel mai sigur Elenin va lovi Terra daca traiectoria sa va fi deviata de ciocnirea cu un meteorit in lunile ce urmeaza, dar daca va fi fi o alta stea neutronica nu se va intampla nimic, informeaza packalertpress.com.

Mayasii nu au prevazut sfarsitul lumii in 2012

Publicat in 18 ianuarie 2011 la 18:44

Cercetatorii specializati pe studiul civilizatiei mayase de la Universitatea Nationala Autonoma din Mexic (UNAM) sustin ca nu exista profetii mayase care sa indice ca in 2012 ar veni sfarsitul lumii.

2012: Dovezi concrete ale sfarsitului lumii

Publicat in 16 Mai 2011 la 16:38

Sfarsitul lumii in anul 2012 nu este doar un zvon; multe fenomene naturale misterioase, neasteptate si neobisnuite, precum si semne din partea Planetei Albastre au dovedit concret existenta sfarsitului omenirii in acest an fatidic, relateaza scienceray.com.