

Scris de newsreporter pe 09 martie 2021, 13:11

CBS a platit cel puțin 7 milioane de dolari pentru interviul cu Meghan Markle și printul Harry

Compania-mama a CBS, ViacomCBS, a platit între 7 și 9 milioane de dolari pentru drepturile de difuzare ale interviului realizat de Oprah Winfrey cu Meghan Markle și printul Harry, relatează Insider, potrivit HotNews.



image-2021-03-9-24652922-46-meghan-markle-printul-harry-timpul-interviului-acordat-lui-oprah.jpg

Harpo Productions, compania de producție a lui Winfrey, a încercat de asemenea să vândă interviul altor două televiziuni americane, NBC - deținută de Comcast, și ABC - deținută de Disney, potrivit [Wall Street Journal](#) care a dezvăluit pentru prima dată informația.

ViacomCBS a cumpărat drepturile de a difuza interviul în Statele Unite și pe piețele internaționale, relatează WSJ.

Un reprezentant al cuplului a afirmat că Harry și Markle nu au fost plătiți pentru a lua parte la interviu.

În Regatul Unit ViacomCBS a vândut drepturile de difuzare ITV care a licitat mai mult pentru acestea decât Channel 4, Channel 5 și Sky, potrivit [The Sunday Times](#).

BBC nu a licitat pentru drepturile de difuzare, potrivit aceleiași surse.

Meghan Markle a făcut mai multe informații șocante în cadrul interviului, printre care că a avut gânduri suicidare ca urmare a mediatizării sale intense de către presa britanică și că membri ai

familiei regale au speculat cu privire la culoarea pielii fiului acesteia si a printului Harry.

[HotNews](#)

ADRESA: <http://crct.ro/nxv8>