Reteaua Corect

Soţia prinţului Harry va primi despăgubiri de 1 liră sterlină

Scris de newsreporter in 06 ianuarie 2022 la 12:32, in Lifestyle. 450 vizualizari Intra in discutie Taguri1 lira sterlina, despagubire, Meghan Markle shortlinkhttp://crct.ro/nyY1

Meghan, soţia prinţului Harry, va primi despăgubiri de 1 liră sterlină de la Associated Newspapers după ce unul dintre tabloidele acestui grup media, Mail on Sunday, a fost găsit vinovat în instanţă pentru încălcarea vieţii sale private, informează BBC, potrivit Știripesurse.

Suma nominală a fost stabilită în documentele judiciare care confirmă în mod oficial faptul că tabloidul britanic a acceptat acea înfrângere în instanţă.

Mail on Sunday a publicat o scrisoare pe care ducesa de Sussex i-a expediat-o tatălui ei, Thomas Markle, în 2018.

Grupul media va trebui să plătească şi o sumă nespecificată, în urma unui proces separat, în care a fost acuzat de încălcarea drepturilor de autor, potrivit Agerpres.ro.

Associated Newspapers anunţase anterior că intenţionează să continue procedura judiciară şi să facă apel la Curtea Supremă, dar şi-a acceptat în cele din urmă înfrângerea după acest proces îndelungat.

În februarie 2021, Înalta Curte din Londra s-a pronunţat împotriva companiei media în chestiunea vieţii private şi a drepturilor de autor, spunând că speţa era atât de clară, încât nu ar mai fi nevoie de o audiere suplimentară.

Associated Newspapers nu a primit permisiunea de a face apel la acea decizie, dar s-a adresat apoi Curţii de Apel într-o încercare de a anula sentinţa iniţială.

În decembrie 2021, Curtea de Apel a respins încercarea grupului Associated Newspapers de a continua procesul.

Judecătorii acestei curţi au spus că dovezile care ar fi putut fi aduse într-un nou proces nu ar fi putut să schimbe speţa în sine.

Într-o declaraţie proprie publicată după anunţarea acelei sentinţe, Meghan i-a îndemnat pe oamenii din lumea întreagă să fie "suficient de curajoşi pentru a schimba industria tabloidelor, care profită de pe urma minciunilor şi a durerilor pe care le cauzează".

Conform noii sentinţe, Associated Newspapers va plăti şi o sumă confidenţială pentru încălcarea drepturilor de autor, iar Mail on Sunday va trebui să acopere o parte substanţială din cheltuielile de judecată ale ducesei de Sussex, care ar putea să depăşească pragul de 1 milion de lire sterline.

De asemenea, tabloidul a fost obligat prin sentinţă judecătorească să publice pe prima sa pagină o declaraţie oficială prin care îşi recunoaşte înfrângerea în acest proces.

Știripesurse

Intra in discutie:
Pentru a putea intra in discutie trebuie sa fii autentificat ca utilizator CorectNews.
Daca nu ai cont, da click aici. Daca ai deja cont, da click aici.

Twitter is down for the moment!

CorectBusinessbeta

Afla tot despre business din cele 7 sectiuni ale site-ului AICI

CorectPoliticsbeta

Afla tot despre politica in cele 4 sectiuni ale site-ului AICI

CorectSocialbeta

Afla tot despre societate in cele 8 sectiuni ale site-ului AICI

CorectScITbeta

Afla tot despre stiinta din cele 5 sectiuni ale site-ului AICI

CorectSportsbeta

Afla tot despre sport din cele 9 sectiuni ale site-ului AICI

CorectLifestylebeta

Afla tot despre felul de trai din cele 7 sectiuni ale site-ului AICI

CorectArtsbeta

Afla tot despre arta in cele 6 sectiuni ale site-ului AICI

CorectDiasporabeta

Afla tot despre diaspora din cele 4 sectiuni ale site-ului AICI

CorectBooks »

Cumpara carti digitale la un pret mult mai bun decat cele clasice!

CorectBazaar »

Schimbi, vinzi si cumperi orice

Urmareste-ne pe:

© Copyright Corect 2010. Toate drepturile rezervate.